Tuesday, March 26, 2013

Kenapa makan PMC yang purple, tak makan yang kuning...????

Setelah mencari perbezaan PMC ungu & kuning di internet, ini lah jawapannya:-

PMC PURPLE : menyembuh penyakit dlman secara drastik bagi yang mengalami masalah penyakit kronik dan masalah kesihatan yang lain..dan dalam masa yang sama untuk kecantikan juga..

kesan pengambilan: demam,sakit tekak ( asma ),pening,sakit perut,cirit birit,sakit dada,setiap pinggang akan terasa sakit...

PMC KUNING: kecantikan dan dalam masa yang sama menyembuh penyakit dalaman secara perlahan..

kesan pengambilan: mengantuk,selsema,sakit perut,lenguh seluruh badan,gastrik,tekak berkahak ( asma ),

kesan pengambilan bergantung juga pada kesihatan pemakan PMC nie...ada yang makan purple akan dapat kesan macam makan yang kuning dan begitu juga siapa yang makan PMC kuning..

tambahan apa yang tidak boleh dimakan oleh pengamal PMC.
- pil tahan sakit
- maggie mee
- makanan yang pedas
- jeruk buah-buahan

kenapa tidak boleh makan?????
- bila makan pil tahan sakit dia akan ada tindak balas dengan PMC dan bila berlaku tindak balas tersebut mungkin ada yang akan merasa seperti sakit seluruh badan ( macam seluruh badan sedang di perah2 dan urat seperti ditarik2....)
- maggie mee & makanan pedas - kita sendiri maklum yang kandungan dalam maggie mee banyak yang tak sihat dan bila berlaku tindak balas selepas makan maggie mee tersebut silap2 ada yang akan kata mereka salah makan...tapi punca sebenar ialah PMC sedang mengeluarkan apa yang tidak baik dalam usus kita selepas makan maggie tadi..dan sama juga dengan makanan yang pedas jawapnya cirit birit le....makan hari le baru nak baik..

- jeruk@asam - sendiri kena ingat jeruk dan asam adalah ASID!!! makan PMC adalah untuk menstabilkan ASID dalam badan jika makan jeruk dan asam tadi jawapnya menambah keja le....akhirnya perut pun memulas-mulas...silap2 akan terasa kena gastrik pula..

Apa pun kena jaga permakanan kita selepas makan PMC ini...kerana dalaman kita sedang dipulihkan semula.

No comments:

Post a Comment