Thursday, June 10, 2010

Catatan Kehamilanku Yang Ke 2

Pada 16 Mac 2010 yang lalu, aku telah buat precnancy test.. alhamdulillah +ve... hadiah hari lahirku yg ke 2+ hehehe.. patut la badan rasa lain macam je.. tak bermaya.. Aku pun jaga la pemakanan ku, tak makan nenas, tapai, minum air tebu & lain-lain la yg org kata tajam.. Sebabnya tak tahu lah mungkin nak dijadikan sebab, sebelum aku mengandung anak pertama dulu, aku pernah keguguran beberapa kali mungkin disebabkan oleh apa yg aku makan tu..

Keesokannya juga la suamiku membeli obimin (vitamin) & bermula hari itu la suami ku akan mengingatkanku makan vitamin setiap hari.. ibarat reminder la, memandangkan aku ni liat makan ubat.. heheee.. alhamdulillah suamiku amat prihatin kepada ku..

Ini adalah antara buku rujukanku ketika ini.. hehehe.. Banyak info yg bermanfaat & boleh dijadikan panduan..
..............

No comments:

Post a Comment