Thursday, June 10, 2010

New Branding My Blog

Salam semua,

Dah lama saya tak update blog ni..memandangkan penyakit m**** yang melanda. Rindu pulak nak update blog ni.. Pada permulaan pembikinan blog ni adalah disebabkan ingin cuba utk jalankan part-time biz. Tapi bila dah melaluinya, baru rasa susah senangnya buat online biz ni..Apa yang penting apabila kita terlibat dgn online biz ni ialah  RAJIN dari semua segi..tak boleh separuh rajin...kalau separuh rajin semua benda tak menjadi.. ok la.. apa la yg saya merepek ni..hehehe..

Setelah difikir-fikirkan semula, blog ni saya new-branding nya kepada KISAH AKU & TAMAN KESAYANGANKU.. Kenapa tajuknya mcm tu? Sebabnya apa yg saya akan tulis kat blog ni adalah berkisarkan tentang kisah hidup ku.. pengalamanku dn sebangainya la.. senang cerita macam Diari la.. selain itu juga Taman Kesayanganku tu, adalah berkisah tentang gelagat-gelagat anak & bakal anak-anakku.. iaitu Yasmin (melur) & bakal (Cempaka, Dahlia dll )..

Selain tu juga, saya akan letakkan artikel-artikel yg menarik utk perkongsian maklumat bersama... & kalau ada sesiapa nak beri cadangan, komen yang membina amat-amat lah dihargai.. hehee.. ok lah sampai di sini saja.. Wassalam..
.....

No comments:

Post a Comment